לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

מופעל על ידי Blogger.

Translate

רשומות פופולריות

About Me

חפש בבלוג זה

יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

הזדמנויות אומן 2013 מדהימות

חברים יקרים של הרבי נחמן,

יש חדשות נפלאה כל כך הרבה ברוך השם לחלוק איתכם! אנו מעודדים את ההערות והשאלות שלך על כל המאמצים יצאו לדרך.

ראש השנה היא כעת רק 7 שבועות! במאמץ לספק "בית הרחק מבית" עבור החברים הדוברות האנגלים שלנו, ברסלב מכון המחקר שמח להודיע ​​מספר יוזמות אומן גדולים.

1. אומן הכולל @ ריץ (מטה BRI)
ברסלב מכון מחקר (BRI) משמש כצינור ליצירות המקוריות של הרבי נחמן בצורה עכשווית. כעת אנו מציעים סדרה של (אנגלית) שיעורים עם שמונה מורים מיומנים ודינמיים באומן ב" ריץ ". להלן לוח הזמנים של מורים ונושאים שלנו, לחץ כאן כדי להירשם בחינם. יש מקום מוגבל. אנחנו גם נציע מנחה / מעריב ושחרית מניין ויש לי את כל הפרסומים שלנו זמין לרכישה.

לא מגיע לאומן ורוצה להשתתף? אתה יכול לתמוך בלמידה מדי! אנחנו מחפשים ספונסרים לכיבוד סביב אברכי השעון, כמו גם קידושין ולשו Seudot. על ידי מתן חסות למידה, תפילה וכיבוד (לחץ כאן) אתה תביא זכות גדולה לעצמך או האדם אהוב. אנחנו נשמח להודיע ​​כי Seduot הלמידה / קידוש / לש כבר ממומן בכשרון שלך ויש לי חברי דירקטוריון BRI ומורים לדקלם תיקון Klali בשמך! שתף ברוח תורתו של רבינו והאומן.

2. BRI ראש השנה וארוחות קבוצת שבתות ואוהל
אנחנו נהיה שיש אוהל גדול שהוקם לכל החברים שלנו ומקווים לשתף את השבת וראש השנה Seduot עם 165 אורחים. האוכל יהיה שירת ידי הנדיבות של קבוצת Orchim Hachnasat העיקרית באומן אבל אנחנו יהיו לספק אווירת דובר אנגלית חמה פרטית. נא להירשם נכון כפי שאנו חייבים לאשר את המספרים שלנו. העלות המסובסדת היא 90 $ למבוגרים ו 45 $ לילדים. אנחנו יהיו הבאים לוח הזמנים של Kloyz. אנו שמחים להיות בחסות ר 'חיים קרמר, כמו גם הרבה מורים גדולים אחרים. זכור להיות מוכן להסביר איך ילד יהודי נחמד כמוך, בסופו של דבר במקום כזה! לחץ כאן כדי להצטרף אלינו.

3. ראש השנה מניין
BRI שוב יארח ראש חם ומעורר השראה השנה מניין קטן. מניין נוח זה יכלול Chazonim מצוין, כמו גם מיזוג אוויר. הוא יתחיל בשעת 7:30 בבוקר ראש השנה ובסופו קצת לפני Kloyz המניין הראשי. העלות היא 75 דולרים למושב;. אנא הירשם עכשיו לחדר מוגבל למרחק של 65 אנשים גם אנחנו נהיה צורך Kriyat התורה וקידוש באותו הזמן כKloyz, כולם מוזמנים להצטרף

אם לא הזמין כרטיס לאומן ובכל זאת, יש עדיין זמן. אנא שלח לנו דוא"ל אם אתה צריך עזרה או יש לך שאלות על איך להגיע לשם. אם אתה לא יכול לעשות את זה השנה, אנחנו שוב יהיו להציע לקחת "Kvital" (שים לב) שלך איתנו. אתה תקבל בדואר אלקטרוני כאשר השירות המקוון הפך לזמינה.

אנו מודים לך כל כך הרבה המילים ולמעשים של תמיכה שלך. אנא גם "אוהב" הדף שלנו בפייסבוק "מכון מחקר ברסלב" ואת "חברים של ברסלב מכון המחקר" ב LinkedIn ולעקוב אחרינו בטוויטר "ברסלב BRI." החיבור שלך לעדכונים הוא מאוד מוערך.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה