לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

מופעל על ידי Blogger.

Translate

רשומות פופולריות

About Me

חפש בבלוג זה

יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

מיהרו להגיע לאינפיניטי: מכתב פתוח לעצמי

שימו לב לקורא: אני כתבתי את הקטע הזה בפורמט של מכתב לעצמי, כי אני עדיין לא מתיימר השגתי ליכולת להסתכל על חיים עם תפיסה זו אני צריך לחזק את עצמי ללא הרף כדי לנסות לחיות על פי הוראה עליו. שהמכתב הזה שלוקט; הליקוטים מוהר"ן: 65.

מיהרו להגיע לאינפיניטי: מכתב פתוח לעצמי
דב בן אברהם 

הרשו לי להתחיל באומרו שאין לי שום תשובות עבורך. עם כל יום שעובר אני מבין שאני יודע מעט מאוד, ולכן אני יכול רק לתת לך שאלות כדי להרהר. יש לקוות, אם לעצור ולחשוב על השאלות הללו הם יתחילו לעזור לך כפי שהם החלו לעזור לי.

האם חשב אי פעם שאחד המכשולים הגדולים ביותר לחיות את החיים שלך בהתאם לtachlis האמיתי שלך הוא ממהר להשלים משהו לפי ההגדרה האישית שלך של "סיום", ומנסה להשיג את מה שאתה יכול לדמיין הקב"ה מצפה דווקא ממך?

להתעורר כל בוקר, אתה יכול לדמיין עד כמה אתה רוצה את היום כדי להמשיך ומה היום האידיאלי היה נראה אם היית מחובר היטב ל tachlis האמיתי שלך. אתם מדמיינים לבלות זמן בhisbodedus, להתפלל עם כוונה, ואמרו ברכות עם כוונה, והשלמת סדר הלימוד היומי שלך.

עם זאת, העולם נראה שנועד לסכל כל מאמץ שלך בעניין זה:
אתה מתקשה למצוא מקום או זמן שקט לhisbodedus;
הבן או הבת שלך רוצה את תשומת הלב שלך כאשר אתה רק עד Kapitel 77 בתיקון HaKlali.
עניין משפחתי לחיצה מונע ממך ללכת למניין.
הדלת למקווה נעולה והשלט על הדלת, אומר שזה יהיה בתהליך תיקונים בימים הקרובים;
מישהו מנסה לדבר איתך בעיצומה של תפילת שמונה עשרה;
שיתוף עובד ניגש לשוחח בעיצומו של "המוציא" או "אשר יצר" אחרי שאמרת רק את המילים, "ברוך אתה האשם ...";
taskings דחוף במשרדו למנוע ממך לקחת כמה שניות נוספות כדי לומר brocha עם kavanah לפני שאתה שותה את כוס קפה ליד השולחן שלך;
אתה צריך לקום מוקדם כדי לנסוע למקום (או רחוק מהבית) ויש לי רק זמן מוגבל ללמידה; בהחלט לא מספיק כדי להשלים את הסכום שהיית בחשבון "מקובל";
שלך לא יכול להתמקד ולהתרכז בלימוד הספר לפניך, זה מרגיש כאילו אתה עושה לא יותר מאשר היסח דעת קריאת מדריך הוראות ביפנית; או
בצטטו את חוסר קרובי משפחה חרדה משני צידי המשפחה, אשתך לא נותנת לך רשות ללכת לאומן לראש השנה, משום שהיא לא רוצה להיות לבד עם הילדים מעל יום טוב.
אני בטוח שאחד או את כל הדברים האלה קרה לך בזמן זה או אחר, בדיוק כפי שהם קרו לי. עם זאת, הייתי גם לדמיין שאתה רוצה להציג את אלה כ" חריגים ", ולא הכלל, כיצד היום הממוצע צריך להמשיך. כל אחד מהמופעים האלה גורם לך לבצע גריעה נפשית במשמעותו של היום שבו אתה חי כעת. כל מופע "מוכיח" לך כי אתה לא עמדת בסימן שלך היום ומכריח אותך לבוא עם אסטרטגיות חדשות מסובכות כדי להבטיח שהם אף פעם לא יתרחשו שוב. ובכל זאת, זה אפשרי כי אתה לא שואל את עצמך שאלה הפשוטה,

"מי גרם לדברים האלה לקרות?"

לא יכול להיות שיש עוד כוח ביקום עצמאי של האשם שולט רק באותם מקרים שימנעו ממך לשרת אותו. אתה יכול לפטר במהירות זו כמובן מאליו, אולם אם אתה כנים עם עצמך, אתה מכיר בכך שהידע הזה עדיין נשאר תיאורטי אליך ועדיין לא חדר ללב שלך. אתה באמת עדיין לא יכול באמת להבין איך זה יכול להיות רצונו כדי למנוע ממך לשרת אותו, אתה לא יכול להבין איך אתה נתקל במכשול avodas האשם הוא סופו של דבר לטובתך, והוא במציאות תצוגה של החסד העליון שלו. על מנת להתחיל לאט כדי לעשות זאת, עליך להקדיש את כמות משמעותית של זמן כדי hisbodedus בכל יום.

בכל הנוגע לדוגמות שצוינו לעיל, ייתכן שגם אולי שמתו לב שחווה אותם מתחיל להכריח אותך למהר דרך ביצוע מצוות. יכולים להיות שהם גרמו לך להגיע למסקנה שהפרעה פוסלת כל מה שאתם עסוקים ב; הפיכתו "הצעה פגומה". אז, אתה מתחיל להאיץ לקרוא את הסידור או תהילים, ואולי אפילו להתחיל ברפרוף דרך הלמידה שלך. אתה עלול להיות מודאג יותר עם ​​העובדה שיש לך למד מכסה שנקבעה מראש שלך באותו יום ופחות מודאג, כי בעצם יש לך להבין את החומר, שמר אותו, וניסה להפנים את זה.

למרבה הצער, זה אולי אפילו גרם לך להתחיל לשרת שירות ה 'שלך, במקום האשם עצמו! זה אומר שאתה יכול להיות עסוק בלשרת אותו באופן מדויק שברצונך לשרת אותו, ואולי לא לפי איך שהוא רוצה להיות מוגש בנסיבות אלה "פחות ממושלמים".

זה אף פעם לא מאוחר מדי לשנות כיוון שלך, אם יש לך כבר המשיך במורד דרך זו. טכניקה אחת להפוך מגמה זו כרוכה עושה משהו מאוד קל, שמתברר שלא כל כך קל להיות בפועל; לוקח כמה שניות לפני שאני עושה מצווה ושואל את עצמך, "למה אני שאני עושה את זה?"

לפני שהוא מרים ספר, פיסת מזון לאכול, או הטלית והתפילין שלך, לשאול את עצמך את השאלה הזאת. להכריח את עצמך לוקח כמה שניות כדי לענות על שאלה זו בכנות, שוב ושוב לאורך כל היום. התשובה שלך לטפל באופן ישיר לבורא העולם. לא רק לדבר עליו.

בהתחלה אתה אולי זוכר רק לעשות את זה פעמים ספורות במהלך היום. אל תתנו לזה להרתיע אותך; להמשיך צעד צעד תינוק אחרי תינוק. במשך זמן, לוקח כמה שניות האלה יתחילו לעזור לך מההיסח דעת עובר היום שלך ולעזור לך לחדש את הקשר שלך לזה שנתן לך עוד יום של חיים לחיות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה