לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

מופעל על ידי Blogger.

Translate

רשומות פופולריות

About Me

חפש בבלוג זה

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

מקור השפע של הצדיק

רבים היו אלה שהגיעו לדירתו של ה"אוהב ישראל, זצ"ל ", לקבלת ייעוץ ולבקש ממנו להתפלל עבורם. מעניין, הוא היה לעתים קרובות לקחת הפסקות בזמן שאנשים חיכו לו. בזמנים אלה, הוא היה לוקח את גמרא וללמוד בשקידה רבה. אחרי כמה זמן שקוע בנושא שהוא יסכים להתחיל לראות אנשים שוב. ואז הוא היה לוקח הפסקה אחרת. ואז עוד אחד. פעם הוא הסביר את הסיבה מאחורי מנהג מוזר ככל הנראה זה. "אף אחד לא צריך לחשוב שאני לא מבין את החשיבות של הימנעות משמירה על אנשיו של הקב"ה מחכים. עם זאת אני גם יודע שהם צריכים לבוא אליי לעזרה. אני יודע שהדרך העיקרית לפתוח את ערוצי השפע היא באמצעות התורה. ל מסיבה זו אני לוקח הפסקות כדי ללמוד באינטנסיביות. באופן זה אני סיכוי טוב ביותר להצליח בסיוע למי שמגיע אליי בכל הדרך שיידרש ".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה