לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

לחץ כאן לכניסה לאתר

מופעל על ידי Blogger.

Translate

רשומות פופולריות

About Me

חפש בבלוג זה

יום שני, 19 באוגוסט 2013

הרב לייבל ברגר / אריה לייב בן שלמה

הרב לייבל ברגר / אריה לייב בן שלמה, "h
(1938-2013)

אנו מודיעים בצער על petirah של הרב לייבל ברגר, דמות מפתח בניו יורק ברסלב הקהילה, בשבת פרשת "שלח", 23 בסיון.

ר 'לייבל הפך ברסלב כילד דרכו מורה הרב צבי אריה רוזנפלד ז"ל ". הוא למד ברבינו חיים ברלין המפורסם ומיר הישיבות, סופו של דבר מקבלsemichah בעוד במיר, ונשאר חרוץ בן תורה לאורך כל חייו (אפילו בחודשים האחרונים שלו הלמידה מסכתות פסחים עם החברותא שלו). הוא היה ידוע גם להיות בקי (מישהו עם ידע רחב) בספרות ברסלב כולה.

לייבל ר 'הוקדש לכל הדברים ברסלב - בנדיבות תורם צדקה לפרסם ספרי קודשו של הרבי; עובד מטעם טיבל במצדה ברסלב בבורו פרק, עוזר לתמיכה בנזקקי חסידי ברסלב כאן ובארץ ישראל; נסיעה לאומן בשנים הראשונות, ו לאחר מכן עבד ללא לאות כדי להקל על נסיעה לאומן בראש השנה האיסוף, החל בטיולים הראשונים מאמריקה, שבו הוא מאורגן. ר 'לייבל נוצר גם ארכיון של כתבי יד, מהדורות הראשונות ומזכרות ברסלב, הכוללת עותק בכתב יד האמן של הליקוטים מוהר"ן שNoson ר' הובא למדפסת, כמו גם מכתב מקורי מהרבי לבת שלו מרים.

אנו מושיטים את תנחומינו לאבלים - ברגר, הורוביץ, ומשפחות לבל. שיווה יקויימו עד יום שישי בביתו של ר 'אברהם בנו בברגר 1244 - סנט ה 36 המזרח בפלטבוש, 718-258-3079.

מאי אריה לייב בן שלמה להיות יושר meilitzעבור משפחתו ועבור כלל ישראל, וייתכן שהוא יושב בין הצדיקים בטיש של הרבי בישיבה של Maalah, אמן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה